Social Icons

Monday 12 May 2014

IMPIAN SAYA

Assalamualaikum wbt



Ok...hari ni saya nak bercerita menfenai impian,,,impian saya laa...hehe

setiap kita mesti ada impian kan? Terus terang saya katakan yang saya dlu bukanla seorang yg berimpian. Saya tak tau pon macamana nak cipta impian saya sendiri. Pernah bertanya kepada anak bujang saya yang berumur 9 fhn ini..apakah impiannya..mudah saja dia menjawab....malu tak malu?...anak begitu berimpian sedangkan mamanya tak ada impian...mungkin saya yng dulu terlalu menyimpan segala impian dan matlamat saya...sebab bg saya..buat apa nak share dgn org benda yg belum pasti....

Itu dulula...sekarang sejak saya join shaklee dan bergaul dengan orang2 yang berimpian besar...saya mula tersedar betapa IMPIAN tu amat penting utk kita visualisekan...bukan hanya angan2 yang tak tau mana tujuan..GOALS  THAT ARE NOT WRITTEN DOWN ARE JUST WISHES...

Kini saya sudah berani berIMPIAN kerana saya sudah nampak jalan utnk mencapai impian saya..orang kata THINK BIG, DREAM BIG, BELIEVE BIG AND THE RESULTS WILL BE BIG...Jadi jangan takut untuk berimpian yang besar2

Inilah MATLAMAT/IMPIAN SAYA


Apa? nampak mustahilkan...tapi saya YAKIN saya akan mencapainya..SUCCESS OCCURS WHEN YOUR DREAMS GET BIGGER THAN YOUR EXCUSES... Jadi takde alasan untuk BERJAYA



No comments:

Post a Comment

 

Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Copyright

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my