Social Icons

Monday 16 June 2014

VIVIX SHAKLEE SI TONIK AJAIB

Assalamualaikum
 
Sudah lama saya nak cerita mengenai abah saya..
 
Abah saya menghidapi kencing manis dan darah tinggi sudah agak lama..bertahun-tahun sudah. Pernah sekali tahun 2011, abah telah dimasukkan ke hospital gara-gara tekanan daarh yang terlalu tinggi. Kesan daripada itu, abah hampir lumpuh dan sebelah badan dan tidak bole menelan makanan. Terpaksa menggunakan tiub untuk memasukkan susu ke dalam badan.
 
Abah saya seorang yang kuat semangat, pelbagai cara, pelbagai ubat, pelbagai petua semua diamalkan sampaikan abah kembali normal dan bole menelan. Memang luar biasa.
 
Namun begitu, darah tinggi dan kencing manis abah tidak juga pulih. Tapi masih terkawal sehingga tahun lepas 2013, kencing manis abah semakin kritikal...tahap glukos dalam darah abah semakin tinggi..bisul2 mula naik ke badan. Ya Allah, kesian saya tengok. Bayangkan kita kene sebiji bisul pon dah sakit, inikan pula berbiji-biji.
 
Masa ni saya baru join dan kenal Shaklee lagi. Saya cuba nak bg abah set kencing manis shaklee tapi doc kata abah tak bole makan pill2 sangat sebab buah pinggang abah dalam pemerhatian. Sedih saya, tak dapat bantu abah.
 
Masa tu saya tekad...bulan depan aku mesti bole belikan abah VIVIX. Aku mesti boleh, aku mesti usaha. Disebabkan push factor yang inilah saya dapat bonus shaklee lebih sikit, lepaslah nak belikan abah VIVIX. Sebab saya tengok banyak testimoni berjaya dengan VIVIX.
 
Sejak mengambil VIVIX, abah nampak makin sihat. Tekanan darah mmg dah ditahap normal, kadar glukos dalam darah abah juga normal. Alhamdulillah. Kalau dulu, tiap2 bualan kene buat check up. Tapi sekarang 3 bulan sekali sahaja. Syukur alhamdulillah, saya tengok abah semakin sihat. Baru nampak berisi sikit badan. Muka pun berseri2 jek. Tulah dia penangan VIVIX. 

 abah saya
 
Alhamdulillah dengan Bonus shaklee juga kini saya boleh belikan abah saya vivix tiap2 bulan. Kini, mak saya pula berkongsi vivix dengan abah.
 
Semoga mak dengan abah saya sihat dan ceria selalu. Sebagai anak memang harapan saya untuk melihat mereka hidup senang, sihat dan ceria selalu.Impian saya dapat menghantar mak ngan abah saya pergi menunaikan Haji suatu hari nanti.

VIVIX TERBAIK




  
Hanya yang terbaik
Lina
019-347 4636

No comments:

Post a Comment

 

Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Copyright

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my