Social Icons

Thursday 2 October 2014

MFMS THE HAPPENING SHAKLEE GROUP IN MALAYSIA


Alhamdulillah. . Alhamdulillah. Alhamdulillah. ..syukur sangat2 kerana saya telah berada di bawah bimbingan group yg sgt happening dan superbbbb

Saya nak share dgn kalian semua video ni..

klik sini

Ia memberi saya inspirasi yg sgt hebat
Ia memberi saya semangat utk terus berusaha
Ia memberi saya harapan yg sgt tinggi

Syukur alhamdulillah saya dipertemukan dgn mentor yg hebat....membimbing kami tanpa jemu...mengajar kami teknik2 marketing yg sangat superbbb

Antara teknik marketing yg paling best adalah 'teknik jemput-jemput'...
Bila guna teknik2 ni, perghhh memang ada seorang customer yang datang sendiri cari saya. Saya tak cari pun customer.

Saya cuma minta dengan Allah, supaya saya boleh jemput rezeki datang kepada saya.
Subhanallah. Memang Allah beri mengikut sangkaan hamba Nya.

Memang superb la ilmu jemput2 ni. Ia memudahkan saya untuk buat bisnes.

Patutlah mentor saya selalu cakap "Bisnes lebih mudah bila kita tahu caranya"

Just be positif, give positif energy, so the positif effect will come.

Hanya yang terbaik
Lina
#shakleeeffect

No comments:

Post a Comment

 

Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Copyright

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my